hoooootttt !

sovmorgon idag till kvart i nio, vilken sovmorgon..!
hela dagen har spenderats med massor av slag på hela kroppen..
speciellt mina armar hahaha. det började med att Haris skulle visa
oss hur man slår en med fingertopparna & tillslut så lärde vi oss det,
eller ja halvt halvt. efter det så gick vi runt och slog på olika folk.
men sen så ville johanna putta in mig i en stolpe, vilket hon gjorde
men tro inte att jag inte ska göra något.. efter 5 sekunder så ser man henne
ligga nere på marken i en buske mu-ha-ha :) iallafall.. slutade vid 3 tiden
och nu sitter man hemma och skriver bloggisen, sen så ska jag läsa
min ''efter oz'' bok, förlåt men jag tycker faktiskt att den är sådär bra.
jag har klagat helt mycket innan men det var bara för att den var dålig då
men nu i slutet så dör en person och dom hittar den misstänkte hit och dit.
vilket är kul och veta :) lite senare under dagen så drar man ut med
johanna, johanna, marina och carolina, maybe rita också :) så får vi se
vad vi kan hitta på för något konstigt, i med det är värsta värmen utomhus !
hade passat bra att åka till grekland nu och sola i 48 graders värme
med ett hav framför sig som man kan hoppa i när som helst :(
återkommer sen ha de bra så länge seeeyaaaah

här kommer några bilder från igår :)


och här kommer några bilder från förrigår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0