HOLAAAA!

hola! min dag har varit lite odd.. har varit lite på dåligt humör
och på bra humör. Fick höra hela tiden av Ajka på matten

- MEN NATHAALIIIIIIE ! varför är du så bra på matte!
sluuuuta, du ska inte få bli smartare än mig..
- HAHAHAHA Men tyvärrrr ajka :)
- asså vet du vad, du är sjukt smart ! hur kan du de !:O
- genom att tänka ditt fårhuve!
- tack natha för att du hjälpte mig, nu fattar jag :D
- lungt lungt lungt (a)

kände mig endå lite proffsig där, vad ska man göra, e jag bra så e jag :$
slutade runt halv 3, sen så drog jag hemmåt och pluggade,
skrev två A4 papper i svenska, skrev klart om klimatzoner i SO
och pluggade till mitt biologi prov som e i morgon.. DUKTIG E JAG :)
sen så var det tjejgrupp, vi grillade och snackade lite för att detta var
vår sista tjejgrupp, sen blir vi med i ungdomsrådet.. och snart blir det
lisseberg med tjejgruppen som avslutning! stannade kvar i fritidsgården
med bell, nazaa, pernilla, julia och en till, snackade och spelade biljard
och som tur så van pernilla över mig. det var lika så hade vi bara en
sån kula eller vad det e kvar, så fick hon i den ! men nu e jag hemma
och ska snart plugga, måste få in alla saker i huvet till i morgon :)
sen så ska jag duscha och plugga och sedan blir det sov time!
kanske återkommer sen.. herrrååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0