helgen :)

lördag;
drog iväg till stan och gick till dansen, efter det så gick jag och marina
och handlade i Hansa.. jag hittade min tröja men mina skor va slut!
varför måste jag alltid ha otur när det gäller skor? iallafall :)
vid 6 tiden så gick jag hem till karolina, och sen så gick vi ut med carolina
och marina :), och sen så var vi ute lite med claudio, sebastian och martin
hahaha. senare gick vi och handla och så gick vi vidare hem till karolina för att
vi skulle sova där :) satt och sjöng Lips, dansade och lite sådant :) men jag kan säga
jag fick förfan ingen sömn pågrund av dom två jävla hästarna, sätter på hög musik
vid mitt öra, hoppar på sängen, typ skriker eller skrattade helt högt, lyssnade på
musik, kollade på tv, shakade sin röv när jag låg och FÖRSÖKTE sova ! men jaa
jag kan säga jag somna aldrig..

söndag;
vaknade runt 9, helt döds trött ! började att fixa mig och sådant, sen vid 11 så
mötte jag carolina och så drog vi iväg till husiegård för att kolla på match,
men jag var helt slut och ville bara sooooovaaa.. så vi satte oss på marken
och jaa så vet jag inte vad vi gjorde :) drog iväg med min papi och handlade smink
sen, och nu så väntar jag på att johanna ska smsa mig när vi ska ut :)
sen så ska vi möta samantha och marina och kanske någon mer ?
senare blir det hem, plugga och duscha .. återkommer, ha de bra poouuss

tröjan jag köpte :)


så gulliga dom e tillsammans (sebbe och martin)


dom bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0