härlig dag..

först och främst; grattis storebror som fyller 19år idag
och grattis till Arzu min cance som fyller 14år idag :)


såå.. vaknade runt 11 tiden av att min mamma och pappa snackade
lite för högt :( kollade lite på teve, och drog in i duschen. och sedan så
började jag att fixa mig lite snabbt. sen kom lendita, gime, sarah och sabina :)
nu väntar vi bara på att Alex och Annika ska vaknar så vi kan gratta honom !
men så länge så ska vi vara ute i solen & grilla & shteka :D
runt 3 tiden så sticker jag ut med marisol och kanske carolina med,
så får vi väll hitta på något roligt förfan, men nu ska jag ut i solen
och äta isglass hahaha, återkommer senare pussssen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0