gimme sunshine!

kom hem för en liten stund sedan, idag på tjejgruppen
så fixade vi bilderna från tjejmässan 2009.. kaos vilka bilder det var !!!
efter det så gick jag ut med marina, olivia & julia till höja och där
träffade man marina och rita.. hahahaha olivia hade riktig damp på dom
för att dom ljög för henne och sa att dom inte kunde vara ute, men dom
var ute med några andra killar, hahaha hon skrek riktigt mycket :D
- asså ohhhhh, menar ni alvar! ni ljuger helt mycket jag orkar inte
mer när alla ska ljuga för mig ahhh får spel !
- men asså dom tvingade ut oss.. han ville slå mig
- vääänta hur kan dom tvinga ut er???
- (alla) HAHAHHAHAHAHHAHA
- asså du förstår inte hur dom e, dom e starka
- jag fattar inte hur ni kan ta killar före oss tjejer?
asså ahhhhhh ! jag lovar det går inte in i min hjärna..
hur kan ni göra så??
- men vi kan inte gå ifrån, dom låter oss inte
- men gå nu när vi endå e här. såå shuuuuff gååå!!!!!

hahahaha, det låter roligare när man fick se henne dampa..
nu sitter jag vid datan och ska nog ta och läsa min svenska bok
''efter OZ''. vem vill överhuvudtaget läsa den boken? men ja..
sen ska jag bara ta de lungt. pusss

villa bilder.. kaos!



arzu och jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0