gårdagen..

skola idag, slutade runt 12 tiden :)
stannade kvar i skolan till 2 eller 3, har inget annat för mig endå.
satt och flabbade med rita och kunde bara inte sluta hahaha :D.
iallfall.. runt 4 tiden så mötte jag alexandra vid bussen, sen så drog
vi hem till mig och åt, och sedan så gick vi utåt :), senare mot kvällen
så träffade vi, patricia, bell, mikaela och besa ^^
var ute lite och sen så drog vi hem till mikaela och snackade och
hade jätte kul faktiskt ! vid 11 tiden så stack jag och alex hemmåt till mig
och kollade på teve, sen så decka vi totalt.. helt döda var vi !

nu har vi vaknat, och satt typ och pillade med våra mobiler
men de gick inte att fixa det vi egentligen skulle fixa, men jahh:)
nu sitter vi och väntar på att min mamma ska komma hem med
bullar, wihooooo! .. nej jag skoja :| så snart ska vi käka frukost
sen så ska jag följa henne till bussen, och lite senare drar jag till
stan med marina:) jag måste köpa mina leopard skor och min favorit
tröja ! sen så får jag se vad som händer ikväll.. återkommer sen pusshaaj ha de bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0