gårdagen..

27 april..

ojsan, har inte hunnit uppdatera något. Har inte orkat sitta vid datan
överhuvudtaget, utan har varit ute istället :) och idag har jag varit ute
med Carolina, marina, marina, marisol och johanna. men jag orkar
verkligen inte gå in på detaljer, men det enda som jag kan skriva är
att jag fick ganska många lavetter idag och att jag jagade marina.k
med en stor fet pinne eller ja halvt träd vafan hahaha, sen så lite senare
så var vi och kollade på när mabi spelade i ellenborg, men samtidigt så spelade
vi också fotboll :) slutet av dagen så drog jag marisol och carolina iväg till
Alm, där var jag lite på ohumör, men för carolina så var det tvärtom kan jag
säga !, marisol skrattade åt henne medans jag sa ''släng dig'',
som sagt, jag var på dåligt humör :( men sen så drog jag och carolina hemmåt,
och på vägen hem ville jag bara kasta in carolina i en buske för att hon
var så sjuk i huvet ! har aldrig sett henne så !!! redbullen måste nog ha påverkat
hennes humör och skadat hjärnan antagligen :) yeeh, but that's live.. seeeyaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0