game over..

godmorgon på mig !
har nyss vaknat, och funderar på att ta och fixa mig lite :)
sen ska jag gå och kolla på match med Carolina, kvarnby ik
spelar ! :) efter det så ska jag dra hemmåt och antagligen fixa
mig, tror jag ska till igranka (fest) i trelleborg, men den andra
högen av makedoner hahaha ^^, om inte det blir av så ska jag
nog vara ute lite för det är ju fint väder idag igen.
och när det gäller bloggen så e jag så jävla dum! carolina hade
fixat mig blogg och den blev bra, men så måste jag ju testa ett
annat tema om det går.. helt plötsligt går allt bort ! :( e så jävla
arg på mig själv !!!! men jag får ta och fixa det senare.. pusshaaaj

                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0