bye bye stay fly ;)

övade till mitt so prov, men orkade verkligen inte läsa den tråkiga boken!
så jag stack ut med carolina och marina :), myyyycket roligare!
hahahaha marina är helt sjuk i huvet, vilket hon alltid e, men idag
var det bara för mycket.. hon ville verkligen döda mig för jag fick inte
ens andas en endaste minut utan att hon skulle göra så att jag
ligger på marken rullandes med tårar i ögonen och skriker så mycket
att jag skrattar.. hatar när folk ska göra så att jag skrattar för då kan
var verkligen inte sluta skratta, om jag nu e på jätte bra humör :)
gick runt lite i vår lilla malmö by, sen så drog vi hemmåt till mig
och hoppade studsematta hahaha så jävla länge sen det var med er :D

(marina) - ahhhhh, jag knäckte mig det e därför jag lever!
(carolina&jag) - hahahahahahahahahaha men då lever man inte !
(marina) - hahahahaha joooooo jag gör :)
(carolina&jag) -  (härmar marina nu hur hon gjorde)
(marina) -  hahahaha kättse och shrek !


inte för att man fattar så bra, men det är marina vi snackar om ! :)
men nu e man hemma, och ska plugga vidare :) sen blir det teven hihi..
byee byee stay fly!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0