boooooooooorrrrriiiiiing!

snor denna från miss carolina :), har ändå jävligt tråkigt så why not?

1. Är du i ett förhållande?  - Nej 
2. Om inte, varför inte? -  hur ska jag veta de?
3. Hur långt var ditt längsta förhållande?  - kommer inte ihåg, orkar inte räka!
4. Vad heter den du är/senast var i ett förhållande med? -  if you put it this way.. så Deniz 
5. Hatar du ditt ex?  - nej
6. Har du velat bli tillsamans med ditt ex igen? - HAHAHAHAHA OH NEJ!
7. Har du kvar någonting från dina gamla förhållanden: nej tror inte de, eller jooo en blomma
8. Vad är DU mest för, seriöst förhållande eller engångsgrejer/kk-förhållande? - Seriöst förhållande :)
9. Är du en player? -  NEEEJ !
10. Har du blivit dumpad? -  nej, eller jo asså inte så.. svårt att förklara 
11. Har du blivit sårad? - Ohh ja. 
12. Har du dumpat någon? - Ja.. 
13. Är du en bra partner?  - det tror jag hihi :)
14. Värsta raggningsrepliken någon kört på dig? - hahaha kommer inte ihåg 
15. Är du kär i någon nu?  - yessir
16. Är någon kär i dig just nu? - fråga dom
17. Hur skulle du beskriva den perfekta partnern? - jaduu, vänta ska bara hitta min lista
18. Har du varit kär i flera samtidigt? - nej verkligen inte
19. Har du sårat någon allvarligt? -  nej, jag hoppas inte det
20. Hur skulle du beskriva dig själv som partner?  - Kärleksfull, omtänksam, sjuk i huvet osv.. :) 
21. När du vill ha någon, vad gör du? - ehmm, massor :)
22. Bästa raggningsrepliken? - hahahah jag raggar tyvärr inte :)
23. Hur många har du strulat med? - hmmmm
24. Vem är den viktigaste personen av motsatt kön i ditt liv? min bror vem annars? hade inte klarat mig utan mitt husdjur!
25. Tänder du på? - ÖGGGGGGGON och smile :)
26. Är du gift i framtiden - yes, i think so hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0